Äntligen hemma!!

Nu e man hemma igen efter en långhelg uppe i byn. Ids inte destomer gå in i detalj på helgens aktiviteter, var begravning på fredan, lördan var ganska så slapp, idag har vi firat farsdag + att vi har varit å kollat på hus. Måste säga att huset helt klart är intressant, men vi får se...... Ska väl fundera lite....

Annars har helgen varit lugn.......har åkt runt idag å varit social, det vill säga en massa te å fika :-)

Borde gå i säng, ska upp tidigt. Ellis ska till sunderbyn å träffa talpedagogen, blir spännande att höra vad hon säger. Tycker att Ellis har blivit mycke bättre å pratar mer tydligt. Sen har jag lovat att vi ska äta lunch på stan, fast jag är sjukt sugen på sushi så jag kanske hoppar lunchen å tar med sushi hem som middag i stället. Har lovat min plastsvärmor (jaaa, jag har faktiskt en sån!) att ta med sushi nästa gång jag kommer upp. Borde boka in mig på utbildning hos AK, så att jag kan göra själv :-)

Visst ja, vinterjacka måste jag åxå hitta.....


*puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0