Jag vill, jag vill, jag vill....

...nej det har inget med det förra inlägget, ang det så har jag INTE bestämt mig till 100%. Vaknade i morse lite tidigare än vanligt eftersom Ellis skulle vara på dagis redan 7.30 i stället för 8. Nåja, såg redan igår kväll innan jag gick å la mig att det låg ett tunnt vitt täcke på marken, men döm av min förvåning så låg den kvar när jag vaknade, å det hade kommit mer :-) Är inte så förtjust i vintern i sig, med kyla, halka m.m.(Maria vet hur det kan gå när det är halt ;-))  Men just såna här dagar när det bara är någon minusgrad, lite nysnö å solen som skiner.... det är så mysigt. Fick nästan lite julfeeling i morse, blev sugen på att dra fram julpyntet redan nu :-)

Fick morgonbesök av AK, så vi har surrat på i massor. Min sötis, vi måste hitta på mer saker tillsammans. Kan nästan säga att hon ligger i samma klass som mig ang effektivitet å planering ;-)

Nu till dagens rubrik:

Jag vill åka till IKEA å shoppa loss
Jag vill vinna pengar å spendera dem på en resa till ett varmare land låångt bort
Jag vill ha en städfirma som kommer hem å gör en storstädning av lägenheten
Jag vill, önskar och håller tummarna för att det jag önskar allra mest ska hända snart....

*PUSS*


Kommentarer
Postat av: AK

Joo jaaaa haha jo jag är lika effektiv att plocka fram Julpyntet ;) Det var ju det du menade eller ?? hehe Jag skall tokpynta Jennifers rum nu när hon är borta för hon har varit på mig att hon vill börja pynta.... bra föra tt hon vet att jag inte är sååå snabb på det men skall göra det redan till veckan faktiskt....

2008-11-14 @ 20:55:08
Postat av: Lina

Njaaa...nu var det ju inte riktigt det som jag menade ang effektiviteten ;-)

2008-11-16 @ 19:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0