På allmänhetens begäran.....

...nja, kanske inte riktigt. Men på fröken D:s begäran så hon har koll på vad jag gör om dagarna ;-) så startar jag väl åxå upp en blogg.


Så vad har jag gjort idag?

Blev väckt av söta Johan som smsade mig vid 6 tiden om hur utgången av presidentvalen i USA gick. Vääääldigt uppskattat, NOT. Nåja, slummrade om just innan väckarklockan ringde. Drog mig upp å fick E till dagis, sen fort hem å göra sig presentabel för resten av världen. Varit in till stan å fått mina naglar fixade, sen en snabbis in på MQ och Åhlens för att hitta en farsdagspresent, nått att ha på mig till begravningen på freda + en hemsk spegel åt mamma min. Är en spegel som förstorar 5 ggr, blev yr bara av att titta i den.


Sen hem, hämta E från dagis. Gjorde lunch åt mig å lite mellis åt E. Sen har vi bara softat, städat, tvättat. Medans E badade badkar passade jag på att pilla ut linserna, tvätta bort sminket å lägga en ansiktsmask. Skönt att ha bort gjort det så pass tidigt.


Ne, nu ska jag få E i säng.


Kommentarer
Postat av: Maria

oooohh i like it!

2008-11-05 @ 19:48:10
URL: http://ylisis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0