Längtar....

Har suttit en bra stund nu å kollat upp en massa till våran Stockholmsresa 6-8 juni. Åååh, jag riktigt längtar!! Igår bokade vi äntligen hotell å flygbiljetterna ska jag boka om nån dag. Ska bli riktigt mysigt att komma i väg å bara njuta, för jag har en känsla av att resten av Juni kommer att bli ganska hektisk.

Förresten så har jag ännu två biljetter över till Springsteen om det är nån som e intresserad :-)

Annars har vi bara tagit det lugnt idag, känner mig lite småförkyld. Men vi tog oss ut på en skön promenad i solen jag å Ellis. Nu e hon ute på gården å leker med kompisar, ska strax börja förbereda middag. Blir nog soppa idag :-)

*pussar*

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tycker också vi borde ta och ses snart,fast har iaf fått träffa din fina dotter idag!! ;) Hur gick UL??

2009-04-24 @ 17:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0