En glad nyhet

Usch vad dålig jag har varit på att uppdatera här på senaste. Men nu tänkte jag kompensera er genom att berätta en glad nyhet som vi fick för några veckor sen. Ellis ska då äntligen få bli storasyster i slutet av september om allt går bra :-) Berättade för henne i lördags å hon var så söt. Först trodde hon inte på oss eftersom det inte syns på mig än, sen kikade hon på min mage å undrade vad bebisen gör där inne. När hon skulle sova å vill höll på att säga go natt, la hon handen på min mage å sa: God natt lilla bebisen. Å gav en slängpuss :-)

Det känns ju väldigt långt kvar till september, å jag oroar mig ännu för missfall. Men det är bara att hålla tummarna å hoppas att det går vägen. Har varit dålig i tre veckor nu, med illamående å trötthet. Illamåendet är ju då värst, att konstant må illa är väldigt jobbigt å det känns som om man får äta hela tiden.  Pratade med min mormor å hon berättade att när hon väntade min mamma så var hon illamående i tre månader!! Inget jag önskar.

Annars så är allt som vanligt. Har haft besök av mamma & Åke i helgen. Var på stan en sväng med mamma på lördan, sen kikade vi förbi hos Johanna å sniffade lite bebis. Mamma & Åke åkte sen vidare till syster på Hertsön å Peter kom å hämtade mig. Vi hade tänkt hämta hem mat från Österns Pärla eftersom jag var sjukt sugen på Kai Penang (hur det nu stavas) men det var upptaget hela tiden när jag försökte ringa så det slutade med att vi lagade Hiilos med strips. Dom som inte vet vad Hiilos är, så är det en finsk korv. Den är supergod att ha med sig å grilla på skoterturen :-)

Nä, nu måste jag fixa lite lunch åt mig å Ellis. Ni skulle se hennes outfit för dagen: Rosarandig tröja, vit/röd randiga byxor å rosa/vita randiga sockar. Behöver jag säga att hon har klätt på sig själv? Hon e lite småsnorig å hostig så vi tar det lugnt här hemma idag.

*pussar*

Kommentarer
Postat av: Maria

Åååååååhh! Grattis Gumman! :D

2009-02-16 @ 13:48:38
URL: http://ylisis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0