Under kniven..

Nu när man har passerat 30 strecket så är det väl dax att lägga sig under kniven ;-)
Nä, ska äntligen ta bort lite leverfläckar i ansiktet & på halsen. Frågade sambon om han hade nå önskemål när man ändå ligger där, men han var diplomatisk å sa att jag duger som jag är :-)

Så till alla som det berör så kommer jag alltså till Lule den 2 dec å blir där en natt eller två :-) Vill ni ha en dejt så hör av er :-)

Fatta att det är första advent till helgen! Tiden går sjukt fort nu, 13 veckor kvar till Thailand :-)
Funderade idag på om man skulle börja dra fram lite jul, men näää... jag håller det till lörda eller sönda...

Annars är allt som vanligt... jag har äntligen kommit igång med träning. Blir lite lugnare dom veckor som jag är själv, med ett step up pass i veckan, lite cykling på träningscykeln å en å annan promenad. Sen när Peter är hemma blir det simmning åxå.

Nu är det dax att röjja upp i köket efter middagen

*puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0