Hon e nog det bästa ändå :-)

Har haft några dagar där dottern har gått från att vara helt gosig till totalt rabiat. Minsta motgång har startat världens vredesutbrott. Dan före julafton kom hon på att hon kanske skulle vara lite snäll så att hon får paket.... Nåja, enligt tomten å alla andra som hade köpt paket har hon varit snäll med råge även detta år. I natt när jag gick å la mig så låg jag å tittade på henne när hon sov, å hon e det bästa jag har ändå. Trots hennes humör som Peter anser att hon ärvt från mig (??) Jag? Humör? Nääää.......

Annars har julen kommit å gått även här. Var hos mamma på julaftons fm och åt jullunch å hade klapputdelning. Sedan vidare till Peters mamma där vi spenderade kvällen och natten. Utgång på juldan, mycke folk å hyfsat trångt på dansgolvet. Hade jättekul men förfesten var nog roligast som vanligt med bastu å ABBA singstar. Vääldigt bakis på annandagen, lyckades ändå snubbla in på familjemiddag hos Peters pappa med fru. Eftersom både jag å Peter var ganska sega så blev det en nykter kväll utan vin/öl eller fördrink men det var en väldigt god laxsoppa vi bjöds på :-)
Vidare till Svanstein & min pappa med fam. på lördagen, lite mer julklappar å mys. Ellis fick ett par "riktiga" skidor å hon e faktiskt riktigt duktig på dem. Peter har redan börjat drömma om en skidkarriär a´la Charlotte Kalla ;-)

Nu e vi tebax hos Peters mamma, blir nog att ta det lugnt idag. Pajjade ryggen i lördags när vi var i Svanstein å är inte riktigt återställd än (Jag vet vad ni tänker AK å Maria, å nej, det är inte en SÅN skada) Eftersom det är nollgradigt ska vi nog vara ute nån sväng i alla fall. Är lite sugen på en skotertur, men vet inte om min rygg klarar det än.

Ha en bra dag!!

*pussar*

Kommentarer
Postat av: jossi

Vad händer till nyår då? Vi åker till Ötå igen idag lr imorgon..

2008-12-30 @ 10:40:06
URL: http://misshannah.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0