Inge hus

Blev inge hus för oss den här gången, det kom ett bud som gick över det tak som vi hade bestämt. Så nu får vi börja kika runt på efter något nytt objekt. Får väl ta tag i det efter jul & nyår.

Var på stan igår å fick bort det mesta, har lite smågrejer kvar men det går nog att fixa i byn skulle jag tro. Är nog helt galet med folk idag på stan. Satt i ca 2 timmar igår å slog in paket, gissa om jag var less :-S

Nä, nu ska jag ta å börja städa, packa å dona så att vi får börja åka upp här nån gång på em. Ha en bra lörda!!

*pussar*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Trist att ni inte fick huset, vet ni vem som budat över er? Jag o Wille har bakat pepparkakor idag:)

2008-12-21 @ 00:39:31
URL: http://misshannah.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0