Älskarinna, beundrare eller knäppis

Håller på att bli galen, har nu en ca en veckas tid ringt ett dolt nummer på vanliga telefonen å varje gång när jag svarar så lägger dom på.

Här är mina alternativ: Peter har en älskarinna som ringer å psykar (inte såå troligt), en beundrare, knäppis eller telefonförsäljare. Är antagligen det sistnämnda...men det stööör mig!!!

Nu har jag fått upp lite julgrejer, resten får jag ta nästa vecka. Måste nämligen ner i förrådet å leta reda på ljusstakar å stjärnor.
 
Fått höra att min moster å hennes man är fast i Bangkok, får hålla tummarna för att dom slipper hem snart. Mamma ringde från soliga Spanien åxå, var härligt att få prata lite med henne. Är ju van vid att prata med henne typ varannan dag så det känns konstigt när det är 2 veckor sen vi sist pratade. Tur att det bara är en vecka kvar tills dom kommer hem :-) Ska vara å kika till deras hus när vi åker upp i helgen.

Nu ska jag få Ellis i säng

*pussar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0