I Ellas värld

Ellis fick bestämma middag idag så det blev heeelt otippat potatis, seij & äggsås. Dom flesta som läser den här bloggen vet hur seg å krånglig Ellis kan vara på att äta. Hon kan sitta upp emot 40 min och äta, å oftas får man sitta å tjata på henne. Men när man lagar det här...... gjorde en ordentlig portion åt henne å började göra klart min, när jag satte mig vid bordet så ville hon ha sin andra portion. Kan meddela att det aldrig händer annars. På 15 min hade hon ätit två portioner å var mätt å belåten. Gissa om jag var glad :-) Fick önskemål om att jag skulle laga samma mat varje dag, kanske i Ellis värld skulle det funka. Men jag skulle nog lessna på nån dag ;-)

Annars så har vi bakat chokladrutor å varit uten en stund.

Hade ett litet nederlag idag, men är väl som dom säger: Är bara att ta nya tag. Fast det tar jag i morgon, ikväll måste jag få hämta andan å få vara lite besviken.

*pussar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0