Jag & böcker

Jag har alltid älskat att läsa, när jag gick mellanstadiet läste jag ca 2 böcker i veckan. Även fast jag älskar att läsa så drar jag mig för att börja på en bok just för att jag vet hur osocial jag blir. Jag är en sån som läser fort å det tar ca 2 dar för mig att läsa ut en bok, lite beroende på hur lång den är. Samtidigt så hatar jag att läsa ut en bok, jag vill veta mer, vad hände sen? Speciellt om den har varit en extrabra, jag kan nästan lite gå å sura över att den tog slut.

Upptäckte ljudböcker för nått år sen. Det är lite mer frihet med att lyssna, brukar städa, laga mat, promenera samtidigt å då känner jag mig kanske lite mer aktiv i alla fall. Fast är samma där, hatar när den är slut. Lyssnade klart på Liza Marklunds "Under Solen" igår å nu går jag omkring och är lite rastlös. Vill börja med en ny bok, men tror att jag ska vänta lite.... Finns en annan bok som borde läsas, men den går jag å drar ut på av en annan anledning, den är så förbannat tråkig. Men måste ta tag i den, är nämligen körkortsteoriboken..... huvva, den är INTE kul.

Nä, ska ta itu med lite helgstädning...ska till syster senare å vara barnvakt åt hennes små söta troll :-)

*pussar*

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej vannen! Sa kul att du borjat blogga! Bra med uppdateringar har for tidsskillnaden ar ju sa stor mellan oss sa nu nar jag ar inne pa msn sover val du:P Hoppas allt ar super! Manga kramar! Halsa ak att hon ocksa maste borja sa att jag kan folja alla mina favoriter:)

2008-11-22 @ 04:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0