Det börjar bli tungt

Nu äntligen har vi på sätt å vis fått igång internet i huset. Efter mycke krångel å tjorv har dom (bredandsbolaget) skickat ett mobilt bredband som vi får ha tills dom har fått det "vanliga" nätet igång. Fattar inte egentligen vad som kan vara så svårt. Nåja, är strax på väg i säng, tänkte bara slänga in ett kort inlägg nu å så får jag uppdatera er lite bättre med bilder å så när jag har hittat kabeln till kameran (vet nog på ett ungefär var den är)

Men vi lever å mår bra så att ni vet, ska till mvc på kontoll i morgon. Är ju " bara" 6 veckor kvar till beräknad ankomst. Här kommer en magbild :-)



Hör av mig snart igen :-)

*pussar*

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej gumman!! Söt mage du har fått!! Vill se bilder på huset, så se till att hitta kameran och sladden och sätt igång!!Hälsa familjen!

2009-08-13 @ 19:27:50
Postat av: Anonym

Jag håller helt och hllet med Åsa =)

2009-08-17 @ 15:49:12
Postat av: Emilia

Hej! Jisses vilken mage du har nu, såg tungt ut att bära den. =) Skönt med lite svalare väder kan jag tänka mej. Om du vill ha nån namn bricka eller sånt är det bara att beställa sen! ;) Kram kram

2009-08-21 @ 13:21:38
URL: http://sandins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0