Förlåt!!

Förlåt för dålig uppdatering den senaste veckan. Men jag har varit sååå trött dom senaste dagarna. Det har inte blivit mycke gjort kan jag säga. Har suttit å pluggat i massor, men det känns som om det går in från ena hållet å ut genom det andra, får väl se om nått har fastnat.

Var med Ellis igår på 5½ års kontoll, hon fick vaccin å var jätteduktig. Var nog mer jag som var nervös, har vääldigt svårt för sprutor. Nåja, nu e Ellis klar för skolstart i alla fall. Var som sista gången på BVC med henne, nästa gång det är rutinkontroll så blir det hos skolsköterskan. Huvva, kan inte fatta att våran tjej redan är så stor.

Annars har det inte hänt destomer, har varit å gjort mina naglar idag. Så nu e dom korta igen, tar ett tag att vänja sig. Men dom e supersnygga som vanligt :-)

Nä, nu ska jag ta å koka lite te å mumsa på en semla. Jag å Ellis kunde inte låta bli att köpa semlor idag när vi var å handlade. Men hon gillade bara locket å grädden :-)

*pussar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0