Ibland har man tur :-)

Idag har jag å Ellis verkligen segat. Tror jag fick henne att klä på sig runt 13 tiden. Satt vid datorn där strax efter 13 å läste om biljettstrul för Bruce Springsteen i sommar. Jag & Peter pratade i helgen om att det skulle ha varit kul att vara å kolla, så jag loggade in på Eventim för skojskull för att kolla om det fanns nått kvar. Var några ströbiljetter kvar å medans jag försökte hitta i alla fall två st så släppte dom biljetter för en extra spelning å vips så hade jag bokat å betalat för 4 biljetter!! Vart nog lite chockad å förvånad att det faktiskt gick hyfsat lätt, å Peter vart som lite förvånad han åxå när jag ringde å berättade vad jag hade gjort. Nåja, kul ska det bli i alla fall :-)

Nä, nu ska jag städa undan efter middan. Blev Ellis favvo idag... torsk, potatis å äggsås.

*pussar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0