Nytt recept

Var sugen på kycklingpaj idag å googlade fram ett recept. Hittade ett som lät gott å satte igång. Kommer ni ihåg avsnittet i "Vänner" när Rachel gör efterrätten till Thanksgiving och hon inte märker att bladen har fastnat?  Kom att tänka på det avsnittet ju längre jag kom i matlagningen. Nåja, nu blev pajen rätt ok men det var nog sista gången jag gjorde den.

Då var det sönda igen å ännu en helg har passerat. Var å badade på hertsön med syster å tjejerna igår.  Var helt färdig efteråt så vi var å hämtade mat från Österns Pärla, var hur gott som helst :-) Idag har jag städat å röjt upp här hemma. Peter & Ellis åkte å hälsade på Peters moster, under tiden hann jag få det mesta gjort + att påbörja middan.

Måste få tacka min älskling för att jag har fått sovmorgon hela helgen, har varit sååå skönt att få sova ut :-)

*pussar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0