Jäkla hormoner....

När jag väntade å sen fick Ellis så var jag superkänslig, kunde ju knappt titta på "Extreme homemakeover" utan att storlipa. Å nu e jag igång igen..... har följt en blogg en längre tid om en liten kille på 4 år som föddes med hjärtfel samt lite andra "skavanker". Bloggen skrivs av hans pappa å är helt underbar. Gå in å kika vettja!!! Heja Abbe
Senaste inlägget "Det första fyra" är såå fint :-)

Annars är då allt som vanligt. Äntligen har solen å värmen kommit, är bara att hålla tummarna för att det håller i sig till helgen. Åker nämligen upp til byn, å är sugen på skoterutflykt å grillning :-)

Har börjat på "Millenium" böckerna. Läste "Män som hatar kvinnor" i helgen å började med "Flickan som lekte med elden" igår. Dom är jättebra, så jag är ganska osocial just nu. Blir nästan manisk på att läsa när det är en bok som jag tycker om.

Näe, nu är jag helt slut. Ska göra lite te å sen slappa i soffan en stund innan jag kryper under täcket å fortsätter på boken.
*pussar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0