Ännu en vecka som gått

Ååå, vad jag längtar till helgen. Blir att åka till Lule på freda å shoppa lite, klippa håret å träffa en å annan syster :-) Sen vidare till Pite på lördan å ta in på havsbadet, vi är 4 familjer från byn som ska dit :-) Ska äta gott, mysa å så ska dom bada. Jag å Astrid hoppar över badet, ska ta å fota lite när dom andra badar å så kanske vi tar en promenad.

Annars är allt som vanligt, dagarna går så fort så det känns som att man inte alls hinner med det man har tänkt göra. Tänk att det snart är 1:a advent... är sugen på att dra fram julpyntet men det får vänta i alla fall en vecka till. Ska försöka beta av så mycke som möjligt av julklappslistan nu i helgen, skulle vara skönt att få det mesta bortgjort.

Har hantverkare i huset idag. Dom håller på att installera fjärrvärme, ska bli skönt när man slipper elda. Enda som jag inte gillar att dom har oftast en massa frågor som jag aldrig har nån aning om, så det blir alltid en massa samtal till Peter.

Nä, nu ska jag ta å förbereda lite till middan, mamma & Åke kommer hit å äter. Behöver nämligen dom som barnvakt idag, ska iväg på föräldramöte.

På begäran av lillasyster så kommer det lite nya foton på prinsessorna :-)



Storasyster & lillasyster




*pussar*


Kommentarer
Postat av: Tesa

Oj va stor hon har blivit, och Ella åxå.. Astrid är verkligen en riktig liten sötis, väldigt lik dig. Liten är hon iaf..

2009-11-18 @ 12:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0