planer för nyår...

Planen för morgondagen är att först ta det lugnt å ev. ta sovmorgon...När klockan passerat ca 16 så ska jag börja göra mig klar för nyårsfirande. Vi ska till Peters bror för att äta middag och dricka alkoholhaltiga drycker. Skulle tro att grabbarna kommer att basta och bada badtunna, men det hoppar jag nog över. Vi kommer att vara 10-15-20 pers, som ni märker så har jag inte alls varit med i planeringen. Ganska skönt faktiskt, bara dyka upp och hjälpa till med dom sista förberedelserna :-)

Ska försöka få in ett inlägg i morgon innan vi drar i väg på äventyr, men om inte så får ni ha ett trevligt nyårsfirande & så ses vi nästa år :-)

*pussar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0