Torsdag

Jisses vad fort veckorna går egentligen. Har haft en lugnt vecka hittills, var på stan med Ellis en sväng, hittade en supersnygg stjärna som jag har hängt upp i mitt stora fönster i vardagsrummet. Tog ett tag innan i hittade den eftersom Ella dissade typ varenda en som jag tyckte om. Tillslut hittade vi en med massa glitter som vi båda gillade :-) Har fått upp stjärnor i köksfönstret åxå så nu är det lite julfeeling här på forskarvägen, fast det är 3 plusgrader ute å blött å slaskigt.

Var å hämtade mamma & Åke från flyget igår, blev sugen på att boka resa när man ser alla brunbrända som steg av planet. Sen bar det av till Persön på 5-års kalas hos William. Är första gången jag var hos syster sen hon flyttade dit. Var jättefint hus, så nu är jag ännu mer sugen på hus. Vi har förresten lagt bud på huset nu, dom skulle ha en visning till i helgen sen får vi väl höra om det kommer nått motbud.

Idag blir det kanske julkalendern i stadsparken, har inte bestämt än. Man lär ju inte frysa i alla fall......

Till sist så bjuder jag på en bild från när vi var å fotade....visst e vi söta :-)


Kommentarer
Postat av: Tesa

Ni är jätte fina!! =) Ha en trevlig helg gumman!!

2008-12-05 @ 15:03:52
Postat av: Emilia

Hej, vad ni är snygga på bilden! =) Kram kram

2008-12-06 @ 15:17:04
Postat av: frularsson

Vad fina ni är... Klart ni får komma & titta på den lilla bajsmaskinen :)

2008-12-07 @ 11:43:27
URL: http://frularsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0