Sammanfattning av dom senaste dagarna

Har inte haft destomer inspiration att skriva dom senaste dagarna. Har inte hänt nå spec, har bara varit väldigt trött och sovit mycke. Tror jag har sovit ca 10 timmar per natt i helgen, tack älskling för sovmorgnarna :-)

Så vad har jag gjort sen sist? Var i onsdags å gjorde mina naglar, sen blev några julklappar klara. Mötte syster & Tesa för lunch på Österns, mysigt med låång lunch. Peter kom åxå hem på onsdan så jag å Ellis har fått ha honom hemma ett extra dygn nu i helgen. Var på Torsdan ut på Storheden för att minska på julklappslistan, hittade inte direkt det vi sökte. Spec Ellis akvarium som vi hade tänkt köpa, ville ju ha ett mycke mindre än det som dom hade. Får kolla i veckan på nån lösning...

Fredan började med luciamorgon på dagis, dom var jättefina. Kan inte fatta att min lilltjej snart börjar skolan å att dagisåren är över. Sen var det bara att skynda hem å packa badväskan, åkte med syster å tjejorna till Boden för att bada. Trist nog höll dom på att repa nått med ventilationen så det var ganska kallt där, vi badade ca 45 min sen gav vi upp. Lovat Ellis att vi får åka tebax dit en annan gång å plaska. Såklart har stumpan blivit förkyld efter badresan så resten av helgen har varit ganska lugn, kollat film å pysslat.

Till veckan måste jag få klart alla julklappar å sen ser jag framemot onsdan när det blir tjejmiddag här. Är sugen på att åka till Happis åxå, försöker övertala syster ni lär väl få läsa om jag lyckas. Nyår är förresten ev. redan färdigplanerat, det hör inte till vanligheterna.

Nä, nu ska jag glo lite tv innan sängen.....

*pussar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0