Julklappar, frisör, tatuering, tjejmiddag...

Vaknade i natt å hade värsta blogginlägget i huvudet, tror ni att jag kom ihåg det på morgonn? Nå, inte.

Fått hem några julklappar med posten idag, skönt har inte så många kvar nu. Är ganska smidigt det där att betälla från nätet, å roliga saker hittar man ju åxå :-)

Fick hämta hem Ellis tidigare från dagis, hon mådde inge bra. Hostig, snuvig å ont i halsen får hoppas att det går över snart.

Hade av nån konstig anledning på tv 400 igår å råkade se Blondinbellas tvdagbok eller vad det nu var. Är då inget jag kommer att följa. Villket slöseri på programtid

Nä, nu måste jag sluta. Sitter nämligen hos min privata frisör Ella å hon verkar tycka att det senaste modet är att kamma allt hår framåt så att man inte ser :-) Hon byter yrke lite då å då, i morse var hon tatuerare å jag fick några tatueringar på ryggen. Man undrar ju vad hon kommer att bli när hon blir stor.....

Måste komma ihåg att lägga köttet i marinad åxå för tjejmiddan i morgon

*pussar*

Kommentarer
Postat av: Maria

Nice med mat och tjejkväll! Ser fram emot de! Ses snaart och sov gott! kram

2008-12-17 @ 00:05:07
URL: http://ylisis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0