Hejdå tusenlappar

Varit till tandläkaren nu på morgonen, var som jag trodde. Hade tre hål :-( Så nu har jag inbokat tre tisdagar i rad i slutet av jan/feb för att fixa dom. Tur i alla fall att det inte var nå akut.

Syskonfotograferingen igår gick åxå bra, tog på mig å Ellis tesammans åxå. Blir spännande att se hur det blev. Lillebror tog det ca 20 min att få liv i på morgonen, å bakis var han. Efter fotograferingen åkte vi ut till storheden å åt på Max, Peter var åxå å bytte skorna som han köpte i fredags. Var inge fel på skorna, men är lite jobbigt att gå med två vänsterskor ;-) Sen blev det att slappa framför tv:n å kolla film med Ellis. Pappa var åxå förbi en sväng, innan han skulle å jobba.

Idag blir det nog lugnt, Peter åker väl å jobbar på några timmar. Tror jag å Ellis ska baka vaniljbullar, var inget roligt väder ute så vi passar på å myser inne i stället. Blir spännande å se om det kommer igång nån budgivning på huset i veckan...

*pussar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0