Helgen

Helgen har varit super lugn. Var Idol-mys på fredan med popcorn å juleskum. Igår fick jag sovmorgon, så jag sov till ca 10 medans Ellis & Peter steg upp strax efter sju. När jag väl steg upp så var jag snorig å nös som bara den å all energi var borta :-( Pysslade på här hemma å sen kom Peters morbror med fru + två av deras barn å hälsade på. Efter att dom hade åkt så spelade vi lite TP, sen skickade jag iväg dom till godishuset medans jag lagade middag. Att jag aldrig lär mig, man tycker ju som att efter 8 år så vet Peter vad jag tycker om för godis. Men nej, varje gång det är han som plockar så blir det mest konstiga blandningar. Var ju inge vidare tv-utbud igår, men hittade en film på Tv 400 eller Tv 4+ kommer inte ihåg. Nåja, filmen hette "Citronträd och Motorolja", har velat se den ett tag. Den var mysig å hyfsat bra, inget jag hade betalt för att se på bio i alla fall.

Sov lite oroligt natten till idag, först höll Ellis på å tjorva där vid tre. Å när hon väl hade kommit över å vi hade lyckats somna om så ringde min mobil kl 03.37. Eftersom det var skyddat nummer så klickade jag bort samtalet, ångrade mig typ i samma stund jag tröck på knappen, tänk om det hade hänt nått. Nåja, det ringde ju inte igen så.... Fick  sovmorgon igen å måste ha lyckats sova bort förkylningen *skönt' Drog i väg till Teknikens hus alla tre å har varit där några timmar.

Nu har Peter åkt å jobba å Ellis har lagt sig. Kollar "Ensam mamma söker", förhoppningsvis är det nån bra film sen. Om inte så har jag alltid min ljudbok :-) Lillebror ringde å sa att han tänkte dyka upp nästa helg, trevligt har inte sett honom på ett tag.

Nä, nu ropar Ellis från sängen, måste gå.

*pussar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0