Lördagkväll

Var tur att jag bokade tid hos tandläkaren till på månda, börjar känna av en tand...misstänker hål :-( Annars har helgen varit super hitills. Var till Leos lekland igår efter att Ellis kom från dagis. Har lekt å busat så att jag har träningsvärk, den där tigerrutschkanan är inte att leka med ;-) Lillebror dyk upp igår kväll, han hade med en bunt filmer som jag hoppas han lämnar kvar så har jag nå roligt att göra i veckan. Idag hann jag knappt stiga upp föränn min pappa plingade på, han är åxå i stan. Kollade lite skidor med honom, å såg Charlotte Kalla gå i mål som etta :-) Sen åkte jag å Ellis in till stan för att möta upp resten av min familj. Var på bio och såg "Mamma Mu & Kråkan" med syster och Meya. Den var bra, men huvva vad kallt det var i salongen.

I morgon blir det att stiga upp tidigt, ska å ta syskonfoto. Blir intressant att se hur jag ska få upp lillebror som e ute å festar just nu.

Lisa: Kul att du har hittat hit :-) Saknar dig i massor, tittar ännu efter dig så fort jag är inne på Åhlens. Hoppas ni har det kul å njuter av livet. Kom hem snart så får vi ha en sushikväll

Sen måste jag ju tacka min söta lillsyster som har sytt en superfin kjol åt Ellis :-)

*pussar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0