Sushikoma

Jopps, skämmde bort mig själv å köpte sushi till middag åt mig. Det var såååå gott :-) Fast resten av familjen tittade väldigt skeptiskt på min mat, dom var nog glada över att få hamburgare å strips i stället. Även fast jag inte fick Ellis till att smaka så var hon väldigt nyfiken, så vi får väl se om hon kommer att våga sig på det nån gång i framtiden. Hade tänkt fota läckerheterna, men kom ihåg det efter att jag hade ätit typ hälften så då fick det vara.

Annars har vi inte gjort så mycke idag, varit ut på storheden å storhandlat samt varit till Gammelstan å hämtat fotona på Ellis som vi sen kommer att ge bort i julklapp. Regnat har/gör det åxå, så nu är all snö borta :-(  Har bokat tandläkar tid åt mig å Ellis. Är rädd för att det kan bli dyrt för min del......är bara att hålla tummarna.

Nä, huvva den här sushikoman var inget att leka med. Har poppat popcorn å ska ha lite fredags mys å kolla Idol. Tror jag ska vila en stund innan den börjar......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäääääävla GI-liv... INGEN sushi till mig. jag håller en tumme eller båda att Ellis skall smaka och tycka om, för det finns inte nåt mysigare än när kidsen gillar samma mat som en själv, och man kan käka ihop.

2008-11-14 @ 20:50:28
Postat av: AK

Ja det var jag i kommentaren ovan.. som du kanske förstod todilooo



2008-11-15 @ 09:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0