Nya köksmöbler å nyfunnen vän :-)

Så äntligen kom våra nya köksmöbler, är sååå nöjd å tack mamma för hjälpen att montera ihop bordet :-)

Har faktiskt tänkt uppdatera flera dagar nu, men jag har varit supertrött. Astrid har nämligen fortsatt med sina sena nätter eller tidiga mornar. Natten mot onsdan vaknade hon strax efter 2 å somnade igen vid halv 9, fattar inte ens hur hon orkade vara vaken så länge. I morse/natt steg vi upp halv 4, i vanliga fall så brukar jag gå å lägga mig så fort Astrid har somnat å Ellis har kommit iväg till skolan. Men idag var det luciamorgon, så tuppluren uteblev. Men det var ett jättefint å mysigt luciatåg :-)

Astrid hittade en ny kompis idag... ;-)


Hmm, vad är det för en filur?


Ser bekant ut, kanske man kan busa med henne?

Söt var hon i alla fall :-)

Ellis sover hos farmor i natt å Pekka jobbar till på sönda (sen går han på julledighet). Nu har Astrid somnat så jag ska åxå passa på å krypa under täcket. Håller tummarna för att natten går utan strul....

*pussar*


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, så sött! Försökte samma med Elin, men hon började gråta. Tror hon är rädd för bebisar... :)

2009-12-12 @ 07:31:33
Postat av: Linnea

Snygga köksmöbler btw! :D

2009-12-12 @ 07:32:14
Postat av: frularsson

Hon är lika söt som socker :) Dom nya köksmöblerna är riktigt snygga..



/Linda

2009-12-16 @ 00:33:51
URL: http://frularsson.blogg.se/
Postat av: karro

Har hon fortsatt och natt sudda? Vad äter hon för ersättning? Innehåller det majs? Det kan vissa barn bli hyperaktiva av. Jag tålde inte majs och när mamma bytte sort så blev jag lugnare och sov bättre och magen mådde bättre.

2010-01-04 @ 22:56:39
URL: http://dagarnahososs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0