Home sweet home :-)

Har ju faktiskt varit hemma nu i några dagar. Var såå skönt att komma hem å få sova i egen säng. Har fått Ellis rum i ordning, vi har rensat en massa å fått skrivbordet på plats. Ätit min efterlängtade sushi i söndags när vi kom till stan. Blev en väldigt blandad middag, jag åt då sushi, stekte plättar åt Ellis å Peter & Christer beställde pizza.

Ellis har haft hög feber sen natten mot lörda, idag är hennes första feberfria dag. stackarn har varit helt däckad. Man e inte så tuff när man har 39,8 i feber, har blivit en massa Disney Channel å glass. Så idag när vi steg upp så var vi ganska så rastlösa, eftersom febern var borta å både hostmedecinen å alvedonen var slut så bestämmde vi oss för att åka en snabbis in till stan. Hittade ett par jeans åt mig å en klänning å Ellis. Åt en sen lunch, efter det var Ellis ganska så slut så vi tog bussen hem.

Åker upp till byn igen i morgon. Ska på min gammelmormors begravning, å sen 40-års fest. Ska försöka vara å kolla på ett hus åxå, har hört att det tydligen är ganska mycke att repa på det. Men läget å själva tomten verkar fint å sen är det ju trevliga grannar åxå :-)

Nä, nu ska jag ta å packa klart.... ska bli skönt att vara hemma nästa helg å bara vara.

*kramar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0