IKEA

Var en orolig natt förra natten. Ellis har blivit sjuk å hade hög feber, hon var brännhet å sov oroligt. Ville ha vatten å att man skulle killa ryggen. Gick ju faktiskt å la mig i hyfsat god tid eftersom jag å mamma hade planerade att åka till ikea idag. Snacka om att man har vänt dygnet om man tycker att man går å lägger sig tidigt vid 00.40. Nåja, efter vad som känndes som en microsekund så ringde väckarklockan å det var bara att dra sig upp å göra sig iordning för bilresa till Happis. Blev ett skrivbord + stol åt Ellis, 600 värmeljus åt Hurris& Linda, lite porslin, rosa backar till Ellis rum + en massa småplock. Blev inte att köpa ny säng åt Ellis, blev väldigt osäker när jag såg den å visste inte om jag gillade den eller ej. Har sett en liknande på ett annat ställe så ska vara å kolla på den när jag jag e i stan igen.

I morgon blir det att packa in alla grejer i bilen å bege sig till stan. Guu, vad skönt det ska bli att komma hem :-) Ellis fick välja om hon skulle följa med eller bli kvar med farmor. Hon har haft hemlängtan nu i ca 1 vecka så valet var inte så svårt. Peter har redan bestämt att det blir att beställa pizza till middag när vi kommer hem, men har lyckats övertala honm att svänga förbi Stationsgatan så att jag får min efterlängtade sushi :-)

*pussar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0