Vardag igen

Jaha, nu är vi tebax i vardagen igen. Idag har Ellis varit på dagis å jag har haft min första körlektion. Tycker att det gick hyfsat bra å har en bra lärare. Ska dit på torsda igen :-)

I helgen var vi då upp till byn igen. Var begravning på lördagen, stod inte min gammelmormor nära men ville vara där för min mormor. Gör så ont i mitt hjärta att se henne så lessen, hon har haft ett tufft halvår. Fick skjuts tebax till Pajala av Patrik & Daniel. Sminkade om mig, bytte kläder å fixade håret, sen var det dax för 40-års fest hos Christer. Peter skjutsade mig dit på spark, var helt sjukt kul å villket före!! Måste ut å åka med Ellis nästa gång vi kommer upp :-) Killarna gick till bastun direkt när vi kom å vi tjejer blev kvar å satt å surrade. Till slut så vart vi less på att vänta på grabbarna så vi fikade utan dem, var jättegod smörgåstårta. Killarna började droppa in allt eftersom,  å efter 4 (!!!) timmar kom Peter in. Då var han full :-) Kan ju säga så mycke som att det inte blev nån sparktur tebax.

Glömde nämna att jag blev moster igen i lördags till världens sötaste Leo



Nu är det snart dax för sängen, ska med Ellis till tandläkaren redan 7.50 i morgon. Blä, inge roligt att ha väckarklockan på ringning, tycker om att sova länge. Ja, ja...idag har varit en riktigt bra dag :-)

*pussar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0