En snabbis...

Slänger in lite bilder från förra helgen. Tyvärr blir det inte nå många eftersom min mobil inte ville samarbeta med mig å vi glömde vanliga kameran. Nåja, nån bild tog Peter i alla fall..... Ska uppdatera lite bättre när jag hinner å orkar, just nu är jag helt slut i huvudet eftersom Ellis för-kalas just har slutat. Att 7 barn kan orsaka så mycke oljud...


Här har vi just kommit in på hotellet, är helt färdig efter en runda på stan.


I receptionen på hotellet


Har fått skavsår :-(


Peter leker turist :-)


Less


"The River"





Våran utsikt när vi åt frukost

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hallå, den utsikten känner jag igen! Var på samma hotell på konferens i onsdags och kikade ut genom exakt samma fönster under lunchen, lustigt. :)

2009-06-14 @ 01:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0