Utebliven magbild, helgen i stora drag & städning

Jag vet att jag har lovat en bild på magen, men har upptäckt att det inte är det lättaste att fota den själv. Så ni får snällt vänta tills sambon kommer hem och kan agera fotograf eller helt enkelt stämma träff med mig live :-)

Helgen har bjudit på en massa sol, god mat och nöjd dotter. Valborg firades uppe på backen i K-vaara, på fredan kom syster med familj åxå till byn så det blev att sova hos mamma resten av helgen. Lördagen började med en tripp till Finland där det det inhandlades en massa (o)nyttigheter :-) Sen packade vi ner en massa mat och for till en grillplats i närheten av mamma. Där grillade vi korv, stekte hamburgare & plättar. När vi till slut hade ätit våran lunch var klockan nästan tre :-) Kvällen bestod av utebastu, grekisk pyttipanna till middag och "Robinsson".  Som sagt så har det varit en riktigt skön helg :-)

Idag så är det mulet, lite småkallt å trist ute så jag ska passa på å städa här hemma medans Ellis är på dagis.

*pussar*


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vill se mage!

2009-05-06 @ 18:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0