Ordinerad vila

Har blivit ordinerad vila i helgen eftersom jag hade högt blodtryck idag på kontrollen. Ska tebax på månda för koll igen. Bebis ligger dessutom helt fixerad nu å tydligen så långt ner den kan komma, inte konstigt då att fogarna krånglar för mig :-( Är skönt att det inte är så länge kvar i alla fall, fast bara för det så går jag väl 2 veckor över eller nått.

Här kommer äntligen en bild på vårat hus (lånade den av Maria)



Ska ta å fota lite här inne åxå, vi planerar att tapetsera om i vardagsrummet nästa vecka så då får ni se lite före/efter bilder :-)

Nä, nu måste jag lägga mig är helt färdig.

*pussar*

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud vilket fint hus ni har! ser så idylliskt ut:) Längtar tills jag får komma och hälsa på er kanske bebis har bestämt sig för att titta ut då;) Många kramar!

2009-09-04 @ 22:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0