Stockholm, underbara Stockholm

Jisses, vad jag längtar tebax till Stockholm. Nångång i ett annat liv ska jag bo där :-) Har haft riktigt kul med grabbarna, å konserten var grym! Vi stod ca 20 meter från scenen, å när man står sådär mitt i allt så känns det inte som om det var så mycke folk. Men där på slutet var jag, Emilia & Julia å gick dit längre bak å det var helt otroligt. Fatta, 33 tusen pers....eller som en av byborna som åxå var där: Känns lite som Pajala marknad...fast med lite mer folk :-)

Hann med shopping, Pizza Hut, grönan, sushibuffé, uteservering med strålande sol å en å annan cider. Vi funderar på att åka tebax med tjejerna lite senare i sommar.
Tusen tack till mommo & faari som var med prinsessorna så att vi kunde få lite egen tid :-)

Annars är allt som vanligt, är inne på sista skolveckan för Ella. Hon ska vara på ridläger nästa vecka, sen tar vi semester på allvar.

Astrid tar sig fram ålande, sittande å med gåstolen. Hon har dessutom börjat dra sig upp mot saker å  bland kommer hon på hur man ställer sig åxå. Första tanden har börjat sticka fram på nedre raden, jisses vad tiden går fort!

Nu ska jag passa på å börja med middagen medans Astrid tar en siesta. Blir Ellas favvo: torsk, potatis & äggsås

Ha det så bra :-)

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0