Snabb uppdatering av livet :-)

Det här är oftast det första jag ser när jag slår upp mina två blå på morgonen :-)



Tjejorna myser på vårat hotellrum på Pite havsbad

Ella visar upp sin glugg

Astrid hittade en kompis i spegeln


Allt bra med oss annars, Astrid har kommit på hur man tar sig fram. Antingen röjjer hon runt i gåstolen eller så ålar hon omkring å smakar på allt hon kan nå :-)
Ella har två veckor kvar till sommarlovet, vi längtar men samtidigt så känns det lite vemodigt. Kan inte fatta att våran tjej är så stor, blir ju ettakluddare till hösten.
Nästa vecka åker jag & Peter till Stockholm i två dagar. Ska bli så härligt att komma iväg, men det känns lite i mammahjärtat att lämna Astrid för första gången.

Vi njuter av att sommaren äntligen verkar vara på gång. För att först inte ha något speciellt inplanerat i sommar så verkar det bli fullt upp ända fram tills Peter går på semester.
Jag SKA komma till Lule, jag lovar :-) Har några fröknar som jag inte sett på nästan ett år. Saknar ju er :-)


Grattis till Tesa & Martin som fick sin Agaton i måndags
Å grattis till sötaste AK som fyllde *piiiip* år i tisdags ;-)

*pussar*


Kommentarer
Postat av: Hanna, Erik o Elin

Fina bilder! Härlig glugg Ella har fått! Genererade den några pengar? Mycket snygg "high five"-bild på Astrid! Det är full rulle hemma hos oss också. Elin jagar Bella från gåstolen dagarna i ända...

2010-05-29 @ 00:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0