.....

Jag finns här, ja...men inspiration, tid å allt möjligt annat som finns att skylla på har kommit i vägen för uppdatering.

Sommaren har passerat, hösten snart likaså... snöade både igår och idag. Har firat våran 1-åring för några veckor sen, tänk att tiden går så fort! Nu är hon ju en riktig individ med ett riktigt humör om hon sätter den sidan till. Hon vet vad hon vill och kan då bråka med storasyster lite titt som tätt (nu tror jag iofs att det är storasyster oftast som sätter igång, men ändå) Men oftast är hon en riktig busunge som gärna ska dra fram allt från skåp å lådor, vaddå städa?!!

Ella har börjat ettan. Hon trivs som fisken i vattnet, efter jul ska hon börja fritids...å det längtar hon efter. Nu har hon börjat med ridlektioner åxå, det är så otroligt kul att se hur hon växer och blir stolt när det klickar i ridiningen.
Thailandsresan är ÄNTLIGEN bokad, betald å biljetterna ligger i mailboxen. 3 veckor... kan inte bli sämre.. enda orosmolnet på den fronten är just vad jag kommer att göra efter mammaledigheten. För det vet jag ju inte... sitter just å funderar på vad jag vill med mitt liv. Man har ju alltid en massa stora drömmar, men vill gå ner på mer realistiska, å saker som går att genomföra. Men jag vet inte ännu. När man var yngre (under 20) då såg man ju 30-åringar som vuxna. Med jobb, ordnad ekonomi, bostad å allt det där. Vette 17 om jag känner mig så vuxen alla gånger.

Ska tömma kameran nån dag, å sätta in lite nya bilder :-)


Kommentarer
Postat av: milla

Jag önskar också att jag visste vad jag vill bli när jag blir stor...

2010-10-12 @ 15:59:40
URL: http://millasplejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0